diumenge, 25 d’abril del 2010

A l'avió

A l'avió
L'altre dia a l'avió, un avió petit, petit, d’unes 50 places, amb hélices d'aquelles que tens de donar-li un cop amb la ma, i les rodes a la meva alçada, dos sota cada ala, i nomes hi havien 13 persones, el cas es que ve l'assafata i diu, -¿Quiere beber algo?- I jo, -¿Tiene cambio d 50€?- Diu ella, -No, no, es gratis, una bebida y frutos secos-

Jo vaig voler pensar de pressa i ai, ai, ara que prenc? I entre que l'avió semblava de joguina i que no se perque vaig pensar amb la wini noseque i en melendi, vaig i dic: -¡Un wiski por favor!-

Com si fos alló de lo mes normal, vaja, que potser si que es normal, però no en mi, i va l'hostesa i diu, -No tenemos alcohol, la única cosa que tiene alcohol es una cerveza-...

A mi se’m va quedar cara de pressec total i dic, -Pues no, cerveza no me apetece, déme una horchata con frutos secos-

Si la meva cara era de pressec, de la d'ella encara ric quan hi penso!
jajajaj


© Montse Turà